قیمت و مشخصات تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50au8000

جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی
به جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی خوش آمدید
قیمت و مشخصات تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50au8000
ن : آیناز ت : یک شنبه 28 آذر 1400 ز : 10:48 | +

تلویزیون کریستال سامسونگ مدل ۵۰AU8000 یکی از محصولات ۲۰۲۱ برند سامسونگ است. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد و با داشتن پردازنده Crystal UHD 4K 4K می‌تواند تمام تصاویر و محتواها را با کیفیت بالا و به سرعت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و کیفیت آنها را افزایش دهد.

وجود فناوری HDR نیز باعث شده است تلویزیون سامسونگ 50AU8000 تصاویر را با روشنایی و کنتراست بسیار بالایی ارائه داده و کاربران بتوانند حتی ریز ترین و دقیق ترین جزئیات را نیز دریافت نمایند. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۰AU8000 جایگزین تلویزیون TU8000 است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. به طور کلی تلویزیون LED سامسونگ ۵۰AU8000 می‌تواند تصاویر بسیار خیره کننده واضح و کاملاً دقیق را برای شما ارائه دهد.

Samsung 2021 Tv 50 Inch 4k Smart Model Au8000

صدای فراگیر و دلنشین گوش شنونده را نوازش می کند و به راحتی می توانید از موزیک لذت ببرید. تلویزیون 50 اینچ AU8000 بی شک می تواند یک خرید عالی برای خریداران باشد. در این محصول پایه ها در دو طرف قرار دارند و برای نصب آنها احتیاجی به پیچ نخواهید داشت. از دیگر مزیت های آن می توان به قابلیت تنظیم پایه ها در دو ارتفاع مختلف (حالت استاندارد و ساندبار) اشاره کرد. در پشت بدنه این مدل شیارهایی برای منظم کردن کابل های متصل به تلویزیون طراحی شده است.

از قابلیت Live TV گرفته تا BBC iPlayer ،Netflix ،Apple TV+ و موارد دیگر، کنترل کننده مرکزی محتوای مورد علاقه شما را یک جا جمع می کند. تمام دستگاه ها و محتوای سازگار خود را با کنترل از راه دور تلویزیون کنترل کنید. با نمایشگر کریستال، رنگ خالص، کنتراست واضح و روشنایی را که در آن بالا با وضوح 4K وجود دارد، برای شما به ارمغان می آوریم. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید.

راهنمای خرید از دوزین کالا

جدای از زاویه دید گسترده ای که فریم باریک این تلویزیون سامسونگ ایجاد می کند، کاربران می توانند این دستگاه سامسونگ را بر روی دیوار نیز نصب کنند و یا در سالن های کنفراسی از ابعاد بزرگ آن بهره مند شوند. کمپانی سامسونگ برای ارائه بهتر تصاویر و محتوای یک صحنه در تلویزیون 50AU8000 از فناوری های خاصی استفاده نموده است که یکی از آنها تکنولوژی HDR می باشد. به واسطه این فناوری پیشرفته و خارق العاده رنگ مشکی از دیگر رنگ ها تفکیک و جداسازی می شود و سبب می شود تا عمق سیاهی های موجود در صحنه از وضوح قابل توجه ای برخوردار شود. همچنین این قابلیت سبب می شود تا ریزترین جزئیات در صفحه به خوبی قابل روئیت باشند به طوری که کاربران در هنگام تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود، کوچکترین جزئیات صحنه را نیز مشاهده خواهند نمود.

فناوری Mege contrast یکی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون های سامسونگ از این فناوری به طور هوشمند افزایش کنتراست تصاویر را انجام می‌دهد تا اشیای موجود در تصاویر با وضوح و کنتراست بالا تری به بیننده نمایش داده شوند. فناوری UHD Dimming نیز یکی از قابلیت های سامسونگ از که همواره از آن در تلویزیون های پیشرفته خود استفاده می‌کند پنل‌های LED به تنهایی روشنایی زیادی ندارند و اغلب به یک قابلیت کمکی برای افزایش نور و روشنایی نیاز دارند UHD Dimming قادر به انجام روشنایی مناسب در تلویزیون AU8000 است.

این سطح از کیفیت تضمین کننده غوطه‌وری کامل و محو شدن در محتواها بود و لذت دیداری شگفت انگیز و پر تب و تاب را برای شما به وجود می‌آورد. سرعت رفرش تصویر و نرخ تازه سازی بسته به موتور تصویر تلویزیون بوده و میزان این سرعت تعیین کننده قدرت و سرعت تلویزیون میباشد و میتواند برای شما بسیار کارامد و ضروری باشد.امروزه تلویزیون ها بیشتر دارای سرعت رفرش مناسبی جهت استفاده های گوناگون بوده و به کاربران نیز امکان میدهد تا نیاز های خود را برطرف کنند. تلویزیون سامسونگ 50AU8000 دارای سرعت رفرش بسیار مناسب 60HZ میباشد. تلویزیون 50AU8000 سامسونگ را فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه نما بدون واسطه از شهرهای تجاری بانه و گناوه در اختیار خریداران قرار می دهد، که این مسئله می تواند دلیلی بر قیمت پایین محصولات باشد. کاربران می توانند پس از خرید تلویزیون AU8000 سامسونگ از این فروشگاه در کمترین زمان آن را درب منزل دریافت و هزینه مورد نظر را پرداخت نمایند.

کیفیت تصویر قدرتمند با پردازنده کریستال 4k

این تلویزیون بهترین گزینه برای انجام امور روزمره کاری که انجام دادن آنها بر روی یک صفحه نمایش کوچک، خسته کننده به نظر می رسد، می باشد. قابلیت Remote access توسط شرکت سامسونگ در این تلویزیون کار گذاشته شده تا کاربران این محصولات بتوانند بیشترین استفاده را از آنها داشته باشند. همین سیستم عامل است که جذابیت تلویزیون های امروزی را دو چندان کرده و اهمیت و قیمت تلویزیون را تا حدی بالا برده است. سیستم عامل کاربرد بخصوصی در تلویزیون دارد و وقتی خواهیم شنید که تلویزیون سیستم عامل دارد ذوق استفاده از برنامه هایی مانند YOU TUBE، NETFLIX و.... یا بازی های هیجان انگیز و جذاب در تلویزیون 50اینچ 4K را در ذهن خود می پرورانیم.

این بدان معناست که کاربر در هر مکانی قرار دارد و تلویزیون محدود است و می تواند خروجی را روی صفحه بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر مشاهده کند. از فناوری HDR که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده شد. در مورد فناوری HDR ، می توان گفت که این ویژگی تأثیر قابل توجهی بر عناصر مختلف تصویر از جمله وضوح و کنتراست و حتی رندر رنگی که در تلویزیون دیده می شود ، دارد. تلویزیون سامسونگ 50AU8000 همچنین از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند و می توانید دستورات صوتی را از طریق صدا به تلویزیون خود منتقل کنید. این مدل همچنین امکان اتصال به اینترنت را برای کاربرانی فراهم می کند که می توانند از یک وب سایت برای مشاهده محتوای مورد نظر خود در اینترنت استفاده کنند. خرید تلویزیون‌های سامسونگ بی‌شک خریدی خوب، کارآمد و به‌صرفه است زیرا تا چند سال همانند کیفیت روز اول کارایی دارند و تصاویر باکیفیت به نمایش می‌گذارند.

فقط با 27 میلی متر ضخامت ، دارای مشخصات فوق العاده نازک بوده که برای ترکیبی یکپارچه طراحی شده است. بدون حاشیه های بزرگ و مدیریت داخلی کابل برای کمک به کاهش شلوغی ، می توانید از این عمل برای تماشای تلویزیون بدون دیدن کنبلها و جلوگیری از حواس پرتی لذت ببرید. شرکت خدماتی ویرا پرتو آرمان تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی محصولات صوتی و تصویری LED_LCD.....sony......LG......somsung.....marshal.....x.viaian ......TCL..... یک تلویزیون خوب که بیننده را از هر نیازی، بی‌نیاز کند باید حداقل چهار درگاه HDMI داشته باشد.

به جای اینکه بیشتر زمان خود را صرف جستجو یا پرس وجو برای پیداکردن کانال ها و برنامه های تلویزیونی سرگرم کننده و مفید کنید، می توانید آن را صرف لذت بردن از تماشای آن ها کنید. چطوری؟ با استفاده از قابلیت بسیار دوست داشتنیSamsung TV Plusکه در تلویزیون Samsung AU8000 فراهم شده است. این قابلیت به شما این فرصت را می دهد تا به انواع برنامه ها و کانال ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

طراحی شیک AirSlim تلویزیون Crystal UHD ، آن را به مکمل مناسبی برای هر خانه تبدیل کرده است. با ضخامت فقط 27 میلی متر، از نمای خارق العاده‌ای برخوردار است که برای ترکیب بی‌نقص درون دیوار طراحی شده است. با وجود این تلویزیون فوق‌العاده مدرن و مرتب در خانه خود، می‌توانید بدون حواس پرتی از دیدن فیلم و برنامه‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. یکی از اخبار خوبی که پیرامون این مدل وجود دارد این است که به هیچ وجه شاهد معضل سوختگی پیکسلی (Burn-In Risk) در تلویزیون سامسونگ 50AU8000 نخواهید بود.

برای رابط کاربری این تلویزیون ، از سیستم عامل خاصی استفاده شده است که توسط خود سامسونگ اختراع شده است. این فناوری می تواند وضوح تصویر را به طور خودکار افزایش دهد و در نتیجه تصویر نمایش داده شده بیشتر با مخاطب تضاد پیدا می کند. ببرید ، از سایزهای کمتر از 55 اینچ برای اتاق خواب و یا اتاق های متوسط به پایین استفاده نمایید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ 50au7000, تلویزیون سامسونگ au 9000, بررسی تلویزیون سامسونگ 50tu8500, قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2019, تنظیمات تلویزیون سامسونگ au8000, جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2020, تلويزيون سامسونگ مدل 50tu8000, تلویزیون سامسونگ 55au9000, خرید تلویزیون سامسونگ 50AU8000, تلویزیون ال ای دی سامسونگ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fars-fridge-candy
This Template By Theme-Designer.Com